fredag 29 mars 2013

Början och avslutet

Långfredagen är verkligen lång...
En andra frukost bestående av mango/banan/saffran/kardemummasmoothie & en rågkuse med philadelphia-light och kaviarröra med ägg. Till middag kunde jag inte bestämma mig för halloumi eller korv så det blev båda! Fika hos mormor och morfar, ofrivillig städdag (när jag skulle lyfta på sängen trillade ett ben av...hmm undrar hur jag sover egentligen...eller inte ;-)) och en tur till Ringen för att handla påskpyssel till tösera. Handlade en present till mig själv också, ett par örhängen, silver-ringar. Enligt syster är det fult och omodernt med guld och åldersnojjig som jag är (ung i sinnet dock) så måste jag ju hänga med i modet *haha*
Slutade såklart kvällen i soffan med fredagsmys, som bla bestod av chokladfluff smaksatt med saft från apelsin & apelsinklyftor till, dofta kanel över. Heaven!

6 kommentarer:

  1. Du är så inspirerande!
    Önskar dig en fin helg med dina flickor!
    //Jasmine aka Verumomento

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Hoppas du haft en trevlig påsk :)

      Radera
  2. Haha ja men nu så är jag en soffpotatis i några timmar med mina kära teveserier. ;) Bara bra här. Hur har du haft de då, alla ben i behåll?! :)
    Kraam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla ben i behåll, kors i taket! Men jösses vad nära det är att stå på öronen så fort man går utanför dörren. Påsken har varit härlig och har inte ett dugg lust att gå till jobbet i möra ;-)
      Kraam!

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ja jisses det är jue blankis med vatten över. Smältvatten som fryser varje natt när det är minusgrader, eller i skuggan. Solen gör ett bra jobb med att ta bort skiten i alla fall. Längtar efter när det är barmark precis över allt. :P Härligt att du har haft det bra! :) Kraam!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...