tisdag 12 mars 2013

Ny dag - nya tag


Veckan som gått, eller den senaste tiden är nog mer sanningsenligt. Motivationen har inte riktigt infunnit sig. Saknat träningen men inte orkat. Kroppen har sagt ifrån. Tankar som snurrar och tar energi. Helgen blev det en hel del utsvävningar och sockret gör mig tung och slö. Jag hade en fruktansvärd abstinens igår, men jag var verkligen inte sugen. Kroppen återhämtar sig ändå otroligt snabbt och tackar nog mig för att återgå till mitt gamla jag :-)
Fick till ett skönt ryggpass. Var helt ensam tjej bland minst 20 killar. Kände mig som en total outsider som inkräktade på deras territorium. Hade dock hunnit igenom de flesta övningarna så den utsatta stunden behövde inte vara mer än säkert 15-20 min. Lite kul var det dock, men tråkigt att inte fler tjejer styrketränar. Eller så var det något event igår som jag måste missat. Kanske var det solen som lockade men det är ju så nedrans kallt ute. Idag ska jag träffa min Pixie och träna på mitt hemma-gym på Kocksgatan. Kommer bli ett tungt pass då jag inte kommer få någon chans att lata mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...