tisdag 23 oktober 2012

No moooo

No milk!

Inga mjölk produkter på 3-4 timmar (sa hon, apotekaren, så? eller var det 2-3??) när man äter just det penicillinet jag fick. Hua, morgongröt som jag har möjlighet att äta nu när jag inte äter min frukost på pendeln till jobbet, utan mjölk! Men det går lika bra med ProViva blåbär, nästan. Smörgås funkar inte heller för gud vad trist att inte ha smör och ost på.
Är nog bra att dra ner på mjölken också, även om jag för det mesta äter/dricker den laktosfria varianten. Gröt är ju ändå den bästa frukosten men jag äter hellre när jag är hungrig än slevar i mig frukost på stående fot innan det är dags att rusa till jobbet. Vaddå, gå upp tidigare? Inte gärna.
Idag ska jag ta mig utanför dörren, hör och häpna. Har ett ärende till Liljeholmen sen ska jag lägga mig på systers soffa och vila medan hon pluggar. 

1 kommentar:

  1. Jag mixade apelsin i, så både fruktkött och saft. :P

    Hoppas att du piggnar till snart!! Kraam!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...