torsdag 18 oktober 2012

Dagens bedrift?

Kesoplättar
Det blev keso över från gårdagens lunch med syster. Trist att äta direkt ur burken. Trist att äta kokta ägg. Blandade således knappt en halv burk keso, 1 ägg, kokosmjöl, kokosprotein, knapp halv tesked bakpulver och några frysta hallon. Stekte i kokosfett. Naturell yoghurt och den obligatoriska basilikan till. Det var jättegoda tillbehör till de söt/salta plättarna.
Var väldigt lätt och enkelt att göra, lite lösa i konsistensen, kanske mer ägg nästa gång.

Sjukan börjar ge mig sig. Feberfri i nästan 1,5 dygn nu! Första dagen som jag inte kallsvettas. Lunchen fick bli dagens aktivitet, nu är jag åter i soffan med en kopp te. Laddar för hämtning på dagis, mamma tar hämtningen på skolan. Sen ska jag hem och skala potatis för att göra potatismooooooooos!

P.S. Vem vet? Imorgon kanske jag orkar en liten, liiiiiiiiiiten liten promenad...?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...