torsdag 14 juni 2012

Så ända in i baljan...

...trött är jag. Idag hade jag "ledigt". Min kära vän Emelie ringde för några dagar sen och undrade om jag ville åka till IKEA. Om jag ville!! Har inte varit där på säkert 1,5 -2 år så abstinensen har varit otroligt jobbig. Vi startade kl 10. Kl 15 satte vi oss i bilen för hemfärd efter en lång shoppingtur i diverse andra affärer också. Hem hämta barn, borra lite, göra picknick-mat i panik för att sen bege oss mot Moas fotbollsavslutning. Hem igen och fortsätta skruva. Lite piff hann vi med också, det är ju det som är kul. Borra hål i tak tex, det är sjukt jobbigt! Men fan vad bra vi är!

22:30 - parkerar mig i soffan. Snart har jag ett helt nytt vardagsrum. Ni kommer tycka att det blir såååå fint.

Avslutningen på fotbollen var väldigt trevligt uppstyrd av några föräldrar (inte jag då...). Diplom och present i form av fotbollsstrumpor och ett hårband till tjejerna.  De fick också pizza och fikabröd och som final blev det champagne-bad, fast i pommac då ;-)


Är inte helt fel med lite mat efter fotbollsmatchen mellan barn och föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...