fredag 8 juni 2012

Fredagsfinalen

En hel del promenerande blev det idag. En tur till dagis för hämtning. Sen gick jag och Alva hela vägen till skolan för att hämta Moa. Den är ändå 4 hållplatser med bussen och Alva är inte den som går frivilligt minsann. Förklaringen att mamma inte hade något busskort räckte. Är nöjd med dagens motion, den behövs efter att jag chockade kroppen igår med en hel del godis...ajabaja Jenny!

Glasshäng på Årsta Torg. Moa på tjejmiddag och jag och Alva körde balkonghäng med våfflor. Bra fredag, nu helt slut...

Sallad till mig och syrran. Lite av min specialité
att pimpa till dem! Halloumi, kyckling, prosiutto,
avokado, rostade frön, soltorkade tomater...
Söta Alva som brände fingret på våffeljärnet,
många isbitar gick åt under kvällen.

Den här lappen var det första jag såg när jag skulle hämta
Moa, tack och lov. Vill inte vara den där föräldern
som glömmer ungarnas matsäck...
Familjens  söta clown.

Underbara unge! Jag fick den fina rosen som
Moa hittade under rasten på gården.
Nallen har hon sytt själv.

Moa uppklädd för kvällens tjejmiddag. När vi
hämtade hem henne så hade hon världens bula i
pannan. Fått en gura i skallen, det är vilda
tillställningar nuförtiden ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...