tisdag 12 juni 2012

Puls-toppar och protein-toppat

Jösses vilket pass jag var på igår! SatsCorePuls med den mest inspirerande instruktör jag träffat. Kära Rebecca som höll i Zumba passen innan hon försvann på mammaledighet. Tre puls-toppar, men svetten rann konstant, hela jag var genomblöt. Då vet man att det var ett bra pass. Måste bara boka upp mig för nästa måndag.
Träningen denna vecka blir lite sporadisk, många andra men trevliga aktiviteter som krockar.
Så idag tisdag blev faktiskt en vilodag, men planen var löpning med arbetskollegorna, dock vabbade hälften och resten var upptagna :-(

Imorgon laddar jag för ett pass BodyPump, får se om jag kan smita iväg på lunchen om arbetet tillåter. Håll tummarna, för jag behöver det. Önskar att jag hade någon att gå med så jag inte kan smita undan...

Choklad och kokospannkakor, hallon & jordgubbar, keso och vispgrädde.
Himmelskt gott och mättande för resten av kvällen.
Kvällsfluffen står kvar i kylen och blir nog frukost istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...