torsdag 7 juni 2012

Nu i en kyl nära dig

Äntligen hittat äggvita på dunk. När jag är inne i mina proteinperioder så känns det som ett fruktansvärt slöseri att slänga äggulorna bara för att jag jagar proteiner.
Nu slipper jag det! :-) Ska bli mycket intressant om detta smakar som "vanliga" äggvitor. Det är ju trots allt en naturlig produkt.

Gårdagen började med att njuta av solen, följt av ett gympass med bästa Ronja, finare solstråle får man leta efter :-)
Sen följt av fix hemma, sen en skön promenad till syrran för en kort fika och sen hem igen. Inget större firande av Nationaldagen men en väldigt skön ledig dag.
Idag har jag efter mycket velande tagit en vilodag från träningen.
Ser fram emot en trevlig kväll istället :-)

1 kommentar:

  1. Tack för dina ord! :)
    Jag tränar varannan dag på gymet och så promenixar jag varje dag... Ska snart ut på dagens andra promenix... och hämta paket... ;) Inte ska du ha dåligt samvete inte... det är även bra att vila ibland oxå... All träning är bra träning och håller man bara det uppe så det inte blir långa träningsuppehåll så är det ingen fara... För då kan det jue vara svårt att ta sig i kragen och komma tebax... Hihi vad ser jag bredvid äggvitan då då... :P Kraam!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...