lördag 21 april 2012

To do or not to do?


Lång väntan på att värma bullarna i ugnen. Ni som micrar,
sluta med det. De här smakar som nybakat!!
Lite röd mjölk hade inte vart helt fel till :-)

Skippade dagens planerade bröstpass efter en hel del funderande. Inte riktigt upplagd, istället får ni en bild på dagens lunch :-)
Kruxet är bara att två inte räcker. Inte helt mätt så då åt jag protein-scones men smaken var för söt. Så nu måste jag ju bara äta en bulle till...eller hur? Väntar bara på att aptiten ska komma tillbaka ;-)
Så nu är frågan, ska jag ge mig ut och handla lite middag till kvällen? Eller fortsätta soffhänget? Kanske en promenad? Det tål att funderas på...

Mycket trevlig fredag igår annars :-)
Som vanligt lika sorgligt att lämna ifrån sig barnen men det gäller verkligen att försöka fokusera på annat. Att träna är då toppen för att skingra tankarna. Jag körde ett riktigt bra arm och axelpass innan jobbet igår. Super-setade biceps, triceps och framsida axel. Blev riktig bra trots krångel med bihålorna.
Lunchade med en kollega som kommit tillbaka från sin mammaledighet. Tog ett glas champagne med några andra kollegor efter jobbet och som grand finale fick jag supergod middag på kvällen. Alla som inte sett Ghost Protocol, se den!


2 kommentarer:

  1. Hihi och här så blir det cheesecake... Har lekt lite i köket som vanligt... ;) Nu vänar jag på en polare så vi kan hämta mina paket ifrån Fitnessguru... Spännande! :) Ha en toppenkväll du med vännen! Kraam!

    Ps. Har jue bara bilder på mat snart jag så snart så tror väl folk att jag inte tränar utan bara äter haha... :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir väldigt många matbilder för min del, och bloggen handlar nästan aldrig om träning ;-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...