fredag 27 april 2012

Det man inte har i huvudet...

...får man ha i plånboken :-P
Upp tidigt i ottan för att köra ett benpass men Ronja. Halv ombytt, bara upptill, skulle jag plocka fram träningsskor och byxor ur min bag. Där gapade det tomt! Så det vara bara att hosta upp 499:- för de här schyssta capri-brallorna...



Mina byxor har en rosa kant istället för den vita på bilden ovan.
Efter träningen så var det frukost hemma hos syster i hennes och sambons nya kök. Så himla snyggt!! Kolla in köket här!
Sen en härlig liten promenad i solen hem.
Nu är det power-slappande i soffan med pepparkaksfluff (vaniljkasein med pepparkakskrydda) innan jag ska hämta hem de små för att göra tjej-ligan komplett.

1 kommentar:

  1. Jag hittade det i lösvikten bland allt naturgods på Ica... Men det skulle inte vara fel att ha en sådan där torkmaskin... :)

    Visst är det superdupersmarrigt! :P

    Tur man kan shoppa kläder på gymet... en kille körde i jeans idag så han struntade nog i det... ;)

    Kraam!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...