onsdag 11 april 2012

Lite töntbloggande...

Okej, vi kör en ego-variant. Tidig morgon, två hjärntvättar senare ramlar jag in på jobbet. Pust och frust. Jobba lite, äta lite trist tonfisk och keso-lunch. Roligare var att syrran och jag styrt upp träning på Sats Kocksgatan, ett av de bättre gymmen i stan. Laddade med lite PWO och nötter och lämnade glatt Kista. Dock känner vi oss alltid lite malplacerade bland alla biffar och silikon-tuttar men vi kämpade på trots lite bristande energi.

Tog ett lite lugnare pass med lite blandade övningar. Styrkan är inte alls densamma som för 1-2 månader sen. Vet inte riktigt orsaken men försöker lägga ett större fokus på konditionsträningen i stället. Många minuter spinning har det blivit och planen är att köra ett kortare lunchpass imorgon. Träningen får mig att tömma hjärnan och om än bara för en stund, få vila från allt runt omkring mig.

Handla mat är inte min favoritsysselsättning. Men jag kan inte äta ägg varje gång jag är "lat" så jag tvingade mig själv att laga. Det blev mums!! Köttfärs fräst med lök, vitlök, örter, soya, spenat och kikärter. La till lite gräddfil och salsasås. Första klassens "smalmat" alla 410 kcal. Det tyckte jag var bra gjort av mig. Nu blir det kvalitativt soffhäng. Disken är redan gjord och diskmaskinen arbetar för fullt.
Fyfan vad jag är bra!


Påskmust is a must have!!


Redig middag sitter fint efter träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...