fredag 30 december 2011

Ytterligare ett år har gått

och ett helt år äldre har jag blivit. Inte känner jag mig gammal för det i allafall. Har blivit uppvaktad av barnen med jamåhanleva och hipphipp. Egenhändigt gjorda paket fick jag också. De har blivit så stora och en liten tår trilla på min kind. Älskade barn.

Sen slava vi i köket resten av dagen och städade för gästerna som skulle komma. Precis som det ska vara :-)


Det är roligt att hjälpa till tycker Alva

Och det tycker Moa också som blev sotis på Alva.
Men idag diskade vi nog ett tiotal gånger så...

Fler bilder:


Tjejerna väntar läääänge på att gästerna ska komma.

Nybakta kardemumma/kanel/vanilj-bullar!

Tårtan!! Saffransmaräng men apelsingrädde (och yoghurt)
med hallon, jordgubbar, banan och mango! Succé :-)

Gammelmorfar Bengt & Moa.

Gammelmormor Mary och Moster Fiffi.


Alva väntar på tårta. 
Mormor Ann & Alva.
Bättre födelsedag kunde jag inte ha fått. Fina presenter & här ska nu badas och duschas med världens största paket från Lush! Presentkort på Esprit, ett bidrag till mer kläder och fantastisk många nagellack och andra nagelgrejer :-)
Tack alla nära och kära för att ni finns och för den mysiga dagen vi fick! Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...