lördag 17 december 2011

Ge mig en chans





Och för er som inte uppskattar gitarrsolon eller live-versioner av låtar finns den här på spotify:

Ung & Stolt

Texten:


iuvensis et magnificusmiles sumfidemmihi habensvitam persequor
jag är markenunder dina skorjag är dammetoch smutsenängar om vårenjag är upproretdär friheten borjag är syretni andasjag är ljusetni drömmerallt leveri mejung och stoltjag är en krigaremed en tro på mejgår livet vidarearvet frånen annan tidi mina ådrorflyter syndenmen jag tar intemitt livsom ett straffsom en tunneltill evighetenvad är denutan mejung och stoltjag är en krigaremed en tro på mejgår livet vidarealdrig ett erkännandeförrän blickenär grumligoch tankenhar stelnatom jag lägger mej nerför att döoch hämnas med livetdet endadu givit mejskyll inte på mejdu är en delav mej

2 kommentarer:

  1. Nu går det mycket bättre, den är faktiskt borta. Däremot har minsta tjejen fått lunginflammation :-(

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...