onsdag 7 december 2011

Lite mat på det kanske?

Saffranstema har det varit de här dagarna som gått :-)

Måndag
Lunch: Saffranslax (åt ute)
Middag: Omelett
Efterätt: Saffranssmoothie





Kvällssmoothie och en shaker med saffranss. till frukost


Tisdag:
Frukost: Saffranssmoothie

Onsdag:
Middag: Saffranspasta men tomatsås (med saffran i såklart!)


Doftar underbart! Pastan är gul men syns inte i det
dåliga ljuset :-(


Och fler dagar med saffran blir det då det står två matlådor på bänken i köket med just - saffranspasta!!

2 kommentarer:

  1. Nu så har jag två på Google Chrome och en på FireFox... Men innan jag har bestämt mig så kanske blogg.se har fixat till sin miss... :D Då var inte du boven i dramat i alla fall då då... ;)

    Och jag har bakat saffransmuffins idag... :P

    SvaraRadera
  2. Mandelmjöl är lite "blötare" att baka med men otroligt gott... tänkte göra nötkakor här någon dag som jag har lite idéer om i huvudet... ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...