lördag 18 augusti 2012

Vänner från förr

På kort tid har tre vänner från förr tagit kontakt med mig. Det började med lilla fina Nur som bodde granne med oss här. För ett år sedan flyttade hon härifrån men några veckor sen bokade vi in en fika så vi fick ta igen lite förlorad tid.
En kär vän från tiden då jag började på Tele2, dvs 2004, är Carolina. "Min" Carolina som hjälpte mig att ta ett steg ut i den riktiga världen ;-) Gud vad kul vi hade tjejen! Nu har hon också två småttingar. Det är många år sen vi sågs men nu har vi en lunch inbokad nästa vecka!

Och idag, Lena med sin dotter Alice från Karlstad kom på besök. Vilken rolig första termin vi hade på Universitetet! Ett år pluggade vi tillsammans innan du hoppade av och gick tillbaka som annonsproducent på NWT. 13 år! Kan ni tänka er? Det var 13 år sen vi sågs sist!! Vi har lovat varandra att det inte får gå så lång tid tills nästa gång :-)
Här i Karlstad tillbringade jag nästan 4 år! Jag är glad att jag pluggade i en annan stad, vilka minnen för livet.

Lunchade på Ceasarsallad och fikade på rabarberpaj. Inga bilder idag då det inte hanns med. Här är en bild från semestern när vi gjorde en liknande variant :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...