fredag 18 november 2011

Yes man!

Nuså! Här ska det pimpas. Pepparkaksyoghurt och saffranskesella, med kanske apelsin, russin och nötter till...mmmmm!!





Idag blev det lite annat gott. Vi var ett gäng tjejer på jobbet som tog bilen till Solna på "fin" lunch. Supergod mat redan som det var, lax med citronris och gräslökssås och hembakat bröd, sedan hade de efterrättsbuffé!! Det kan man ju inte låta bli, eller hur?!

Överst Aprikospaj med kokos och grädde, nedan en bit
kaka som var mer som en energibar av youghurt, frukt och nötter.
Sen en ljuvlig chokladmousse med björbär, hallon och jordgubbar!!


Ni kan ju gissa hur mätt jag blev. Dock var det omöjligt att få i sig all grädde och chokladmousse :-( Ovanpå det hade en kollega  "hej-då" fika med chokladtårta...trodde nästan kakan skulle komma upp igen. Men den var god!

1 kommentar:

  1. Ja man kan hitta pärlor blan den tecknare ibland... Annnars så är Elvis min favorit... :)

    Här är det bebishår som behöver klippas ofta för dt blir så slitet... Men jag får stå ut precis som häret gör haha... Glad jag har en vän som klipper mig...

    Ha en härlig helg du med! Nu är jag på banan igen utan dessa bananer... ;) Väntar in två prover från Uppsala om musklerna bara... Men känner mig som ny igen!

    Oj vad mycket gott! Hoppas att mitt experiment blir det oxå... :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...