lördag 12 november 2011

Tjejmys

finns inget bättre. Fick ligga och dra mig ända till klockan åtta i morse. Bolibompa, på med en tvätt. Ett morgonbad, trodde jag skulle få ligga själv men icke. Två minuter kanske jag fick iaf.
Tittar på gamla videofilmer, en liten snutt från huset. Som när Alva fyllde 3 år. Nu som nyinflyttad här i Årsta. Tänk att barn älskar att titta och höra sig själva medan som vuxen gömmer jag mig helst.

Trodde jag var usel på att filma, alltså att aldrig göra det, men att se mamma och morbror sjunga ett medley på Djungelboken är obetalbart! :-) Vet inte om det är tur kanske att filmen ligger på en gammal hederlig kamera så den inte går att ladda upp ;-)

Ha en härlig lördag! Snart lättar vi mot Hässelby för att fika på lite blåbärspaj och sniffa på doftljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...