söndag 27 november 2011

1:a Advent

Upp tidigt, klockan 10 var vi i Fruängen för att baka. Virrig som jag är glömde jag telefonen och därmed kameran hemma :-(
Efter intensivt bakande i över 3 timmar åkte vi tillbaka till Årsta för lite barnkalas. Själv passade jag på att lämna allt vi bakat hemma och fikade med bästa dagismamman Sanna :-) Hon är en underbar vän och jag har tur som har henne. Faktiskt lite själavård så här i adventstider, en familjehögtid som kan kännas extra kämpig just nu.

Väl hemma igen har vi haft det mysigt med tända ljus och god fika :-)

Glad kalas tjej i sina fina kläder som hon fått av
Ingrid i Älta :-)

Partypinglor!


En del av skörden vi bakade idag. Själv hoppade jag över
barnens marsipan figurer ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...