måndag 31 december 2012

Födelsedagen fortsätter

Skrev ett långt inlägg men appen verkar återigen havererat...men

I korthet:
Började dagen med ett skönt bad med badbomb.
Jag har även fått ett helt hemma-Spa från Rituals så jag tänker mer eller mindre bosätta mig i badrummet nu. Ett present kort på en 30-min skönhetsbehandling väntar också.
Idag fortsatte jag bli firad. Bästa Ronja kom förbi med jättefin present med te och tillhörande kopp, scrubhandskar, små handdukar, doftljus och ansiktsmask.
På kvällen fick jag besök av Karin som hade med sig specialbeställt italienskt vin och en massa delikatesser. Hade snott ihop en pannacotta till efterrätt. Vi smed planer för 2013, det ska bli vårt år har vi bestämt!
Födelsedagsfirande i dagarna två...inte visste jag att jag varit så snäll i år ;-)
Rituals Ultimate Hammam Collection

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...