söndag 11 november 2012

It's all mine

Det är därför det är så fantastiskt. Med en egen blogg. Jag kan skriva precis vad jag vill. Nästan iaf. Måste ju tänka lite på den, och på den, och sen på den och den förstås. Och vips blev det inte så fritt iaf. Timmen är sen och tankarna snurrar. Idag har varit en mysig dag. För min lillasyster kramar om mig och släpar sig hit trots att hon pluggar, jobbar och tar hand om skadad pojkvän (som huggit sig i fingret med yxa). Mamsen kokar kaffe i termos och tar med. Morbrors fru skrattar så hela hon hoppar och man blir glad av bara det. Trevligt sällskap som fikar på muffins och säger de är goda fast de är lite för starkt kryddade med pepparkakskrydda. Barnen, mina fina. Min äldsta, min minsta. Det finns bara ni - min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...