torsdag 6 september 2012

What a day

Inlägget skulle publicerats igår men blog-appen strulade :-(

Summan av dagen: Det är nu det börjar, livet med skolbarn.
Tänk att det kan ge så mycket att steka pannkakor och stryka pärlplattor!
Att se min fina stora tjej vara stolt över sitt rum när hon guidar runt sin första gäst hon fått ta hem efter skolan. All möda i världen gör det värt "besväret" som egentligen bara är som vilken eftermiddag som helst. Bara mer intensiv ;-)
Styra upp nytt kompishäng och packa fotbollskläder för morgondagen. Att få gå bort utan lillsyrran och sin gamla mamma. Då är man stor!


Så nu lyxar jag till det med ett bad och en inspo-tidning. För det är jag värd! Och att den handlar om träning är bara roligt, för dagens motion har jag redan fått till. Ett grymt body-pump pass!
Idag blev det lite dagboksvarning på inlägget. Men imorse hade jag ju ingen aning om att dagen skulle vända efter träningen. Träning och barn ftw!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...