tisdag 25 september 2012

Det är bara du som kan avgöra

när din kropp är tillräckligt frisk för att börja träna igen. Jag vet inte om jag blev sämre av min långpromenad i lördags men hela söndagen låg jag totalt däckad. Igår fick jag kallsvettningar, yrsel och frossa av en 30 minuterspromenad. Resten av dagen låg jag utslagen.
Idag blir det total vila. Kroppen orkar inte, nu måste jag lägga fokus på att bli frisk! Under tiden letar jag efter artiklar som tar upp ämnet just förkylning och träning. Kontentan är alltså: Ingen kan säga till en att "nu får du träna, nu är du frisk" det är bara du som kan bestämma det.
Ingen känner din kropp bättre än du själv!

Förkylning och löpning - Runners World
Kan man träna när man är förkyld? - Sydsvenskan
Kan jag träna med förkylning i kroppen? - Aktiv träning


Hur många koppar pepparmyntste har jag druckit sen i torsdags?

1 kommentar:

  1. Hihi jag älskar att fynda... Så med Mr Googles hjälp så brukar jag att hitta de bästa priserna plus rabatterna... ;)

    Jag vilar gärna en dag extra för att vara på den säkra sidan... :P Krya nu på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...