söndag 31 juli 2011

Sommaren fortsätter

Det har varit lite tomt på bloggfronten ett tag. En liten uppdatering med bilder på mina sommarbarn. De små i livet som gör att jag måste kämpa. Mina levnadsglada småttingar som börjar bli ganska stora nu.

Ännu en fin dag i Vättersparken i närheten av där vi bor.
Nu med badring och flytmadrass. Lyckat inköp!

Lycklig Alva på Parken Zoo i Eskilstuna. Hon ville klappa ALLA
djuren. Drog med sin mamma som inte var lika lugn inför djuren som hon ;-)

Åka karuseller hör till. Djungeltåget och kaffekoppen åktes.

Barnens första Slush. Svalkande sätt att avsluta dagen.

Måste bara lägga upp bilden. Mitt sätt att koppla av och
ni kan ju gissa vad denna badbomb doftade ;-)
Många fina dagar de två senaste veckorna. De som gäller att ha i minnet när det är tungt. Nu börjar snart en ny vecka med tösabitarna. Förhoppningsvis kommer vi mot slutet av veckan kunna åka ut på Värmdö och koppla av lite. Iaf jag, tjejerna är det alltid full fart på ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...